Toate produsele de lunga durata comercializate pe SITE, cu exceptia celor resigilate si din categoria Bazar, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor, de maxim 1 an.
Pentru produsele de mobila, garantia acordata este de 2 ani, in lipsa unor altor precizari.
Produsele sunt noi, ambalate si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Pentru persoane juridice, garantia este de 1 an de la livrare, daca produsul a fost folosit in scop rezidential.
Nu se acorda garantie pentru persoane juridice care folosesc produsele cu scop comercial sau in locuri publice.
Lipsa certificatului de garantie al producatorului din ambalaj inseamna ca se aplica doar certificatul de garantie RomConfort, care se poate descarca aici sau care se poate solicita de la RomConfort prin mail.
Prin publicarea acestuia pe site, se comunica tuturor clientilor si vizitatorilor site-ului existand posibilitatea de a fi infrmati inainte de a plasa o comanda.
CLIENTUL, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garantie si instructiunile de manipulare, montaj, intretinere, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.
Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile din certificatul de garantie. RomConfort nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre client.
Toate reclamatiile privind aspectul sau cantitatile produselor (loviri, zgarieturi, spargeri, diferenta de culoare sau de nuanță, lipsa piese, lipsă produse, orice defect sau lipsa vizibila, care nu necesita asistenta de specialitate pentru a fi descoperită) sau care exista la data livrării se transmit in scris, în maxim 24 ore de la data livrarii catre client.
Dupa expirarea acestui termen, nu mai este valabila reclamatia privind viciile aparente sau care ar fi putut fi descoperite la o verificare atenta.
Defectele apărute ulterior livrării, în cadrul termenului de garanție se notifică în cadrul acestui termen către naturlich astfel: Reclamaţia va fi însoţită de date concrete legate de numărul comenzii, numărul facturii, numărul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamaţiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului si fotografii relevante si clare privind defectele.
In cazul in care produsele sunt returnate catre RomConfort, produsele trebuie ambalate de catre client in mod corespunzator, folosind ambalaje de tipul celor cu care au fost livrate. Nu se cere ambalajul original, dar produsele trebuie ferite de orice defectiune pe durata manipularii si transportului.
RomConfort va raspunde reclamatiei în termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, RomConfort poate sa decida, cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.:
– respingerea reclamatiei;
– remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa;
– acordarea unui rabat;
– înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia.
– nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului, fara autorizatia RomConfort.
Remedierea reclamatiei se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare, maxim 20 de zile.
Reclamatiile se trimit la adresa SC STEFAROM SRL, localitatea IASI, strada Silvestru 20, judet Iasi sau se notifica verbal la numărul de telefon 0332.441.991 sau in scris prin fax la nr. 0332.441.991 sau pe adresa de e-mail office@rom-confort.ro
Ai nevoie de ajutor?
Echipa noastră este pregătită să vă ajute. Ne puteți suna la 0332.441.991 / 0732.909.909 sau ne puteți trimite un mesaj.